Kızlar bugün kontrolüm vardı 39+2 haftalığım ama bebek 34-35 haftalık görünüyor doktorum da bebek küçük diye birşey olmasından korktu gek seni bugün doğuma alalım canım dedi sonra nst bağladı nst iyi çıkınca Çarşamba günü gel dedi başına böyle birşey gelen var mı normalde doğumdan korkmuyordum ama suni sancı diyince biraz tedirgin oldum