Merhaba arkadaşlar 19 haftadayım. 1,5 haftadır kasıklarımda ara ara sancılar oluyor rahatsız edici bir şey varmış gibi 😅 idrar testi yaptırdım temiz çıktı enfeksiyon yok böyle bir durum yaşayan var mı ? Doktoruma söyledim dinlen dedi sanırım çok hareketliyim hiç kısıtlama getirmedim kendime bu yüzden olabilir mi?