Edafmo Sevl ben tesettürlüyüm, elbise tarzıyla rahat hareket edemem diye düşündüm. O yüzden iki tane uzun kollu önü düğmeli pijama takımı aldım
Tiiffany Sevl sezeryan olmustum. Hem pijama hem gecelik aldım ama en rahatı pijama oldu geceliği hiç giymedim bile
Gizemli Ben gecelik tarzi almıştım sabahlikla. Normal doğumdan sonra halim kalmamıştı hemen üstüme geciriverdim çok rahat olmuştu
Uzay1907 Ben temmuzda doğum yaptım askılı keten bol bi elbise ile gittim üstümden çıkarmak istemedim çok rahat ettim. Pijama da almıştım dikişler rahatlayınca anca evde giyebildim:)