Selam kızlar hikayemi bende paylaşmak istedim.35+2 akşam vakti bana ıkınmak hissi geldi.Tuvalete gidiyorum bişey yok.Fitilde kullandım yine ıkınmak hissi gitmedi.Doktorla konuşdum gel söyledi.Gittim ultrasonda bebeğin kafası solda,boynuna iki kordon dolanmış.Açılma ultrasonda görünmedi.Doktor uzan elimle bakıcam söyledi.Baktı 4cm açılmam var .Şok oldum ,sancım yoktu.Odaya alındım ben doktora sezeryan olalım,normal doğum da çoçuğa bişey olur.Doktor söyledi doğurucan.Odada bir kadın geldi,aşağıdan bebeğin kafasın sağa doğru çevirdiler.Suyun açdılar.Sancılarım gelmeye başladı.2 saat sancı çektim.Ikınmak hissi yine geldi.ama ıkınsamda çoçuk çıkmıyor.🥺Ben 25 dakka ıkınsamda bişey olmadı.Sonda ayaklarımı tam geri çektiler.3cü ıkınmamda bebek çıktı.İki kardon o kadar sık dolanmıştı çok şükür ama ağladı🤲🏻Bebeğimi küveze aldılar.Bana dikiş atdılar.Çok şükür oğlumla eve geldim🤲🏻Şimdi iyi emmesi bir az zayf.Yinede şükür birlikde atlatıcaz.Çokda güzel hikaye olmasada zorlu geçsede oğlumla bunu başardığımız için şükür ediyorum🤲🏻
Tavsiyeler🌸
1.Bebeğinizin kafası solda yerleşmişse normal doğum tercih etmezsiniz.İnsanı çok zorlaştırıyor
2.Sütünüz az geliyorsa,elektrik pompayla 3 saatdan 1 sağın
3.Hipp Natal anneler için emzirme çayı mutlaka alın.Bebeğın karnı rahat oluyor ve sütünüz artıcak.Gaz sorununa yardımcı oluyor
4.Bebeğiniz çok uyuyorsa prematüre anneleri çok karşılaşıyor.Mutlaka 3 saatdan bir kulağının aşağısın azcık sıkın uyansın ve yemeğin yedirdin💕
-Bazı sözcüklerim yanlış yazabilirim kendim😄Azerbaycanlıyım.Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalıştım.Hepinize güzel Doğumlar.Sağlıkla evlatınıza kovuşun🌸🤲🏻İnşəAllah❤️