birannebirbebis Skysky23 ikili tarama yaptırmadım, doktor ultrasonda cinsiyet tahmininde bulundu ama net değil 16.haftada söylicem dedi
Leylascesme Benim de bugün 12 haftalık oldu ben geçen hafta gittiğimde doktor öğrenemezsn dedi 12.haftada gelirsen net değilse de öğrenebilirsin dedi kesin olmaz ama tahmin olur dedi onların öyle dediğine de bakmıyorum söylediğinde kesin oluyo
ddilaraas Bende test yaptırdım fakat cinsiyet için 16. Hafta netlesir tahmın yuruttu sadece ama tahmınler genelde doğru oluyor zaten