Merhaba hanımlar,
Bugün doktor kontrolüne gittim idrar yolu enfeksiyonum varmış. 10+5 gebeliğim. Bir toz ilaç verdi kullanmam için. Bir de idrar kultur testi istedi. İlk hamileliğim olduğu için biraz endişelendim. Başından böyle olay geçen varsa ne tavsiye edebilir ?