678b Bebeğim son kontrolde 23+0 olması gerekirken 1 hafta küçük çıktı. Doktor suyun iyi ama bebek bir hafta geride dedi. Kız bebek ve kilosu 450 gr. Burada yazılan kilolara göre zayıf geldi bana. Çok mu düşük? Neden bir hafta geride kaldı bu zamana kadar haftasıyla uyumlu giderken😔
Tiiffany 678b Bilemeyiz ki ama tavsiyem yazdıklarımı tüketin düzenli gerçekten cok fayda ediylr kilosuna. Özellikle ufak olgun yerli muz gün aşırı yiyin. Yumurta en az 2 tane muhakak tüketin. Süt muhakak. İmkan varsa et. Aynı şekilde özellikle kaşar peyniri cok kg aldırıyor. Badem,fındık,ceviz
Binnur-cam 678b canim bende 21+3 haftamda gittim 450 gram falan demisti banada cok gelmisti bi an gramı sordugumda cok normal olmasi gerektigi gibi demisti .. Her sabah mutlaka yumurta yiyorum Beyaz peynir Kasar peynir mutlaka yiyorum bide hergun Ceviz yer fıstığı falan yiyorum Aksamlari mutlaka yemekle ayran yada yoğurt tuketiyorum .. Bazen ultrasonlarla bir hafta geride ileride olabiliyormus korkma ..
Baloglum93 678b arayı kapatır ilerleyen haftalarda merak etme artık bundan sonra çok gizli kilo alacak
mercimekkoftesi1 Hiiç üzülme, sağlıklı olduktan sonra alır kilo. Bol bol kaşar peynir, ceviz, yumurta falan ye bunların hepsi bebişe kilo aldırır. Sağsalim kucağına alırsın inşallah 🙏🏻🌸