Kızlar 6 günlük bebeğim var aşırı susmadığı zaman sadece sakinleşmedi için emzik veriyorum , doktorumuz sadece kriz anlarında kullan ilk 1 ay dedi. Bazıları Yenidoğandan itibaren veriyor bazısı hiç vermiyor sizce? Bir de emzirirken göğüs uçlarım çok açıyor lansinoh tek başına çok etkili olmuyor gümüş kapak aldım kaç saat takıyorsunuz