Tiiffany iremuziii O ismi seviyorsanız onu tercih edin derim. İnş olmaz tabi ama yarın öbürgünde bir başka isim olmayacagı ne malum. Bende cok beğeniyorum Hira ismini
berceste5155 iremuziii öyle düşünme daha kutsallarımızı değerlerimizi böyle pisliklere yem etmememiz lazım asıl onlara inat daha çok sahip çıkmamız lazım
iremuziii yesillimonn ileride sıkıntı yaşamasın. Herkesin aklına o geliyo artık. ELİSA da güzel isim artık ona da alışırız :)
Sibel_1234 Bir sürü isimde ahlaksizlar var Hiranur derneği ne alaka boş işler kimin ne dedin önemi yok gönlunden geçeni köy