Batuga 29+5ten herkese selam son bir haftadır göğüslerimde hem şiddetli bi ağırlık ve aşırı bi kaşıntı hissediyorum bu durumu yaşayanlar var mı acaba bişey olur korkusuyla kaşıyamıyorum da kaşısam sanki kanayana kadar kaşicakmışım gibi lütfen yardım
1263_ Kesinlikle safra asidi testi yaptırın kolestaz olabilir. Ben kolestaz çıktı ve tehlikeli bir durum. 35 haftalığım erken doğum riski var