Simgeg avent almıştım. Hatta yedek uçlarını bile aldım 6 aya kadar. Emzirme Danışmanı kullandırtmadı lansinoh aldırdı. Aventin emziklerinin iyi olduğunu söylemişti. Ben 300 liraya almıştım biberon setini şimdi olsa asla almam zaten avent 😂 hatta emziklerini de hep indirimli aldım evde 6 tane var hiçbirini tutmadı 🥲 bence sizde eve doldurmayın öyle şeyleri bi tane alın sonra zaten çeşit çeşit olabilirsiniz