beyazgull Haftaya girdim iki gündür karnım kasıklarım adet olacakmışım gibi ağrıyor hiç geçmeden gecede gaz sıkışmasından uyuyamamıştım zaten çok şükür bebeğim hareketli ama karın kaşık ağrısı normal mi ilk gebeliğim
Kleopatra- beyazgull Doğumunuz yaklaşmış sonlardasınız. Böyle ağrılar, yalancı sancılar çok doğal. Ama içinizin rahatlaması amacıyla da bir doktorunuza danışabilirsiniz ne olur ne olmaz.
HTCMHMTKZK beyazgull Benimde öyle oldu 34+4 te nst de sancılarım çıktı ama açılmam olmadığı için Dr sakin kalmamı ve sancıların olabileceğini söyledi kontrolün uzak tarihte ise için rahat etmesi için git istersen bugün 35+5 im hala ara sıra ağrılarım devam
EmineDefneGokce beyazgull kaç kere gittim bu şikayetten bilmiyorum ama hepsi yalancı sancı Aşırı şiddetli adet sancısı tutuyor beni duramıyorum yani Siz gidin tabi yine de bakılsın sancınıza
Kadriyeeren203 Bende 34+4 haftaligim ara ara can yakan sancilarim oluyor ama geçiyor doğuma hazırlık sancilari olarak geçiyor bunlar ama tabi açıklık olup olmaması da önemli o yüzden içinizin rahatlamasi için bi doktorunuza gozukmenizde fayda olabilir :)
EmineDefneGokce beyazgull benim mesela geçen gece bir başladı sabaha kadar sürdü . Ertesi gün devam etti ve gecesinde yine aynı şekilde . Bişey çıkmadı ama sen git dediğim gibi