1fatma_nurr bende suan 5+4 deyim 9 gündür lekelenmelerım devam edıyor sabah aksam progestan fitil olarak kullanıyorum bazen kahverengi leke bazen de pembe leke oluyor ama her gün devam edıyor doktor rahimde ve kese etrafında kanama olmadıgını yerlesme kanaması oldugunu söyledı ne zamana kadar devam edecek moralım cok bozuluyor tuvalete gitmeye hep korkuyorum