12. Ve 14. Hafta da %80 erkeğe benziyor bak bu çıkıntıya denildi doktorum tarafından ☺️ 17. Haftada daha iyi ultrasonu bulunan başka bir hastane ve başka bir doktor %100 kız, siz isim arayışına başlayın dedi 😄 3’lü test ve sonrasında ayrıntılı ultrasonda kız olduğunu desteklemişti ☺️Keşke erken dönemde fikir dahi olsa doktorumdan cinsiyet bilgisi almasaydık diyorum, çok garip bir duygu ☺️😕
FtMs