beyzariibyk Merhaba internette rastladım aslı Uraz yazıyor ama Uras koyan var mı acaba bebisine? Kulağa sanki Uras ismi daha rahat gibi geliyor bilemedim çok kararsızım zaten bu aralar isim konusunda 😅
ikizannesi23- beyzariibyk yok altta olan ugur diger bebişin ismi o daha hareketli 😂 zaten uraz’ı bilerek koydum sakin olur dediler😊
beyzariibyk ikizannesi23- Hmm hayırlısı bakalım benimde hoşuma gitti bu isim saglikli huzurlu olsunlar hep 💙🙏