Beta ve idrarda bebek var lakin daha çok yeni olduğu için kese yok doktora gittim sürekli uykum geldiğini kasıklarımın ağrıdığından bahsettim ultrasyona koydu sana hamile olduğunu kim söyledi kan idrar var gel diyor. Umurlarında değil o an ne düşündüğümüz o kadar rahatlar ki