Muhammedamine ben duşta kalınca çok üzülüyorum😔🤧 yada ağlayınca onuda strese sokuyorum diyorum ama gariptir ki her ağladığımda hiç haraket etmediği kadar haraket ediyor benim tombişim💜 burdayım anne der gibi Allah ım şükürler olsun bunları yaşattığın için diyip sakinleşiyorum. Gerçekten hissediyorlar mesela birisi yanımda yüksek sesle tartışsın çok tepki veriyor. Sizler de de varmı böyle şeyler artık aradaki bağ güçlenince insan çocuğunu daha iyi tanıyor dimi