ayten9 7 haftalık hamileyim prilam bile fayda vermiyor artık sabah akşam öğlen sürekli kusuyorum bir yudum suya hasret kaldım biraz olsun rahatlamak istiyorum nasıl başa çıkabilirim lütfen yardım edin
Mer0808 ayten9 nasıl kullanıyosun prilamı doğru kullanmak önemli gece ben gece yatmadan 2 sabah kalkınca 1 kullanıyordum biraz idare etti
ipekmom_ ayten9 ben 1tane gece yatmadan 1tanede sabah içiyorum saat 10gibi idare ediyor Tam kesmiyor ama hergün kusmuyorum en azından Kullanım şeklini değiştirerek deneyin Bazen kullandığımız vitaminlerde bulantıyı arttırıyor bilginiz olsun 21haftalığız hala kusuyorum bende
Shnemine ayten9 seni çok iyi anlıyorum. Bana de fayda etmedi prilam. İlacımı değiştirdi doktor. Zofer diye bir ilaca geçtim. Ağır bir ilaç ama doktoruna bi sor istersen. Bir de vitamin içerikli serum alıyorum sürekli tavsiye ederim kendine gelirsin. Az da olsa yemek yersin.
arirangg ayten9 Zofer diye bir ilaç var. Prilam ile fayda bulamayanlar o daha iyi diyor. Doktoruna sor canım
zeymur2779 Prilami baba doktor sabah aç karnına 1 tane diye yazdı ama banada fayda etmiyor banyodan çıkmıyorum sizin gibi rabbim kolaylık versin
annekuzusu_ ayten9 zofer kullanabilirsin doktora sorup benimde aynıydı suya hasretim dediğin gibi zofer iyi geliyordu
Annemommm ayten9 4mg zofer ıkı ye bolup alıyorum yarısı bile muhtesem yapıyor zoferle gecırdıgım bu ıkıncı hamileliğim dogurana kadara kullandım doguma bıle kusuklu gıttıgım ıcın
yesillimonn ayten9 Prilam bana da fayda etmedi zofer rahatlattı doktoruna soyle cnm belki değiştirir ilaci