Ebrsnl benım tansiyon sııkıntım vardı kalp çarpıntısı bide kalp ilacı kullanıyordum hamileyken sezeryan olmak istedim kendi isteğimle normal doğumu önermiolar zaten tansiyon sıkıntısı olanlarda , sezeryan da bile doğumhanede tansiyonum düşmüştü seruma ilaç vermişlerdi 2 sn sonra düzelmiştim