didimom merhaba ben doğum yapmadım ama düşünüyorum çünkü bulantıdan 3 gün orda yattın doktorları hemşireleri zaten cok iyi doğum katında ebeler çalışıyor hepsi çok bilgili ve ilgili odalar zaten cok temiz günde 2 kez temizliğe geliyolar yemekler diyetisyen arayıp ne yiyorsun diye soruyor mükemmeldi