Zeynepzeynepm 12 haftalık hamileyim karnım varmı yokmu anlamadım , ve karnınıza dokununca sertlik hissediyormusunuz? Bazen sol tarafımda o sertliği hissediyorum bazen hissedemiyprum sizdede oluyormu
melegimhosgeldin1 Zeynepzeynepm 13+0 olduk Ve sağ tarafında bebiş sertlik hissediyorum o tarafıma yatamiyorum artık Rahatsız ediyo o taraf dediğim hafif yüz üstü gibi yattardim şuan o olmuyo
Zekiye_27 Zeynepzeynepm 18 haftalığım yeni yeni çıkıyor karnım 🥰 kiminin iç karnı geniş oluyor o yüzden 5.6 ayda anca çıkıyor
Serapp777 Zeynepzeynepm 12. Haftamdayım gayet karnım cıktı.Şişkinlik fln değil yani gebelik karnı sert.Hamileliğimi pek bi kimseye söylemedm ama görseler anlarlar yani o derece benım karnım cabuk mu büyüdü dedim hatta daha akşam anneme.Ama herkesın farklı sanırım gebelik onceside gobegm pek olmadgndn daha cabuk belli oldu.
Ebrusengl Zeynepzeynepm Ben de 12+3 hamileyim. Benim de karnım çıkmadı henüz ara ara ben de gerginlik gibi hissediyorum sadece. Arkadaşım da hamile benden 3 ay önden gidiyor onun 12 haftalıkken çıkmıştı karnı. Sanırım iç karınla alakalı. Ya da kız erkek karnı diye bir şey var ya 🫢😂
tirtilinannesiii Bende 11+4 canm hafif bi büyüme var gibi karnımda ama dediğin gibi benmde sanki sol tarafımda bi sertlik şişlik gibi birşey var
Zeynepzeynepm Emmu hayır yarın kontrolüm var kimileri erken öğrenebiliyormuş bakalım benimki gösterecekmi çok merak ediyorum
Tugba_42 Sabahları ilk uyandığımda karnım hiç yok gibi yumuşak hemde ama biraz birşeyler yiyip edince hemen şişiyor sertleşiyor neden öyle bilmiyorum ama daha bebeğimiz küçük o kadar göbek çıkmaz bence
Zeynepzeynepm Tugba_42 aynı benmde öyle oluyor mesela şuan iki tarafta yumuşak onun sertliğini hissettiğimde mutlu oluyorum bugün hiç modum yok
Tugba_42 Birde hanımlar sizlerin de ilk zamana göre göğüs hassasiyetiniz azaldı mı benim baya azaldı da sadece kenar kısımlarında var biraz
Fatma_tole Bugün 12+6 günlüğüz karnım çıkmaya başladı ama bu bünyeye bağlı bazı insanların iç karnı büyük olduğundan geç çıkarmış.
Ebrusengl Zeynepzeynepm Ben de bilmiyorum ki🤷🏻♀️😂 halk arasında diyorlar ya daha yayvan ve büyükse kız, daha ufak ve top gibiyse erkek diye ondan dedim🫢😂😂