Dilan5714 iki üç gündür rahmimin içi değilde üst kısmında uyurken sağa sola dönünce sancı geliyor normal mı bu Korku girdi içime birden ilk gebeliğim pek bilgim yok
Aegean Dilan5714 Benim de birkaç gündür özellikle sola yatmaya çalıştığım için sağa sola yatınca bi ağrı oluyor, normaldir diye düşünüyorum çok ciddi bi ağrı olmadıkça. Ben de 22.haftadayım şu an
AyFa1608 Dilan5714 normal canım o ağrılar. Bende de oluyor bazen rahmin gerildikçe ağrı sancı olabiliyor birde aniden dönme ani hareketlerde falan felaket kramp giriyor. Yine de çok olursa doktorunla görüş magnezyum falan yazıyorlar.
KLORAKHANIM Dilan5714 ayni durum bende de var bende 21 im suan ama bence korkulacak birbsey degill bebek yerlesiyordur