Burcusko
Arkadaşım güzel derince bir nefes al. Mümkünse yarım saat bile olsa bir dışarı çık temiz hava al bi kahve çay sıcak bişeyler iç (azıcık çikolata da herşeye iyi gelir)tek başına çıkmak bana göre daha iyi. Otur bir parka etrafına bak o oynayan çocukların anneleri de hep bu yollardan geçti ve şimdi herşey ne kadar da kolay görünüyor değil mi. Bunları bi düşün.
Her anne yeni anne olduğu dönemde mutlaka bu duyguları yaşar sorunsuz lohusalık geçirdim diyen inan ki nadirdir.
Yeni doğan bir bebek 3-4 aylık olana kadar bir düzen kurmak pek de mümkün bişey değil çünkü hala kendini senin karnının içinde senin bir uzvun gibi zannediyor düşünsene. O yüzden rutini fln sallla sadece ten teması emziriyorsan bol bol emzirmeye bak. Bol bol sarıl. Annelik bizim doğamızda var Allah bizi böyle yaratmış unutma.
Sana yardımcı olanlar bırak ev işlerine baksın sen bebeğinin bakımına odaklan. Zaman geçince emin ol ben bu konuları ne kadar da büyütmüşüm diyeceksin çünkü ben de dedim kızım büyüdükten sonra ve inan herkes diyor mutlaka diyor. Yine yalnız değilsin herkes senin gibi hisler taşıyor. Yazacak öyle çok şey var ki ama temelde bebeğine en güzel anneliği SADECE SEN yapabilirsin bunu asla unutma.