Dun bende oldu daha doğrusu 2 gündür oluyor özellikle geceleri adet sancısı Ve kaşığıma baskı sanki dogacakmis gibi bugun gittim normal dedi doktor ama ağrıları takip et çok sık olursa hastaneye git nst çektir sancı çıkarsa doktoruna bilgisi veriliyor riske atma