bademli_puding ben karyola anne yanı beşik kullandım şu üstteki foto ama 1 sene olmadan gacır gucur sesler gelmeye başladı hiç ama hiç memnun kalmadım. Belki aldığım firma ile alakalıdır ama öyle ucu bişey de değildi. Eğer illa ona karar verirseniz de görerek almanızı tavsiye ederim. Bi ağırlık koyup deneyin fln mesela.