31 haftalık hamileyim, yaşadığım yerle memleketim arası 12 saat sürüyor otobüsle. Burada sıkıldım birazcık eşim asker. Sürekli nöbette yanlız kalmaktan sıkıldım pek kimseyi de tanımıyorum burda. Ondan sebep çok sıkıldım. Biraz annem gile gitmek istiyorum yolculuk gözümde büyüyor sizce ne yapmalıyım gideyim mi yoksa evde sıkılmaya devam mı edeyim.