Kızlar çok şükür 40+3 de sezeryanla bebeğimi dünyaya getirdim. Fakat şuan çok zorlanıyorum yatakta dik yatmama rağmen kalkarken tek taraftan sezeryanın orası çok ağrıyor. Gün içinde de aynı şekilde oluyor. Nasıl dinlemeyin ne yapayım şaşırdım. Bebeğimle de elimden geldiğince ilgileniyorum ama bazen giydirmek, altını değiştirmek çok zor oluyor çok canım yanıyor. Daha beş günlüğüz hani yeniyiz bilemiyorum geçmicekmiş gibi geliyor lütfen yardımcı olun