Ben de 30+6′dayım yarın 31. haftama giriyorum :) herkese selamlar…
Hazırlıklara başladık geçen gün kıyafetlerin yarısını yıkadım, kurudular, ütülenecekler. Diğer kalan yarısını da 1-2 hafta içinde yapacağım, önemli olan ilk 3-4 aya kadar olan kıyafetlerinin hazır, yıkanmış, ütülenmiş olması çünkü :)
Kapı süsümü ve takı yastığını (hastane için/ ayrıca evde de dekoratif olarak kullanılacak) yaptırdım. Hediyelik eşyayı da bu hafta sipariş vereceğim galiba 33.haftaya kadar o da gelir.
İlk hamileliğim ve bebişimin kilosu 30+2′de 1900 kg çıktı. Biraz fazla tabi, 2 hafta önde gidiyormuş.
1-2 haftada çok ciddi kilo alımı yaşadı, bazen böyle büyüme atakları olabiliyormuş. Bu haftanın normali 1500-1600 kg civarı çünkü.