Kubratagram00 Haftamda isteğe bağlı izne ayrılmak istemiyorum çalışabilir raporumu ne zaman almam lazim doktordan. bilgisi olan yardimci olabilir mi
segah06 Kubratagram00 haftanın herhangi bir günü farketmeksizin 32 haftanın içinde dilediğin bir gün alabilirsin canım
bilgeka 32.haftanın içinde herhangi bir gün alabilirsin, ama en önemlisi pazartesiye denk getir bunu 1 haftan yanmasın. pazartesiden pazartesiye işliyor bu raporlar. Yani pazartesi git atıyorum 32+4 de bile olsan onu 32. hafta başı sayıyorlar