2022ayti Kızlar . 7+2 hamileyim. İşe gelirken otobüste ayaktaydım kalabalıktı. Kendimi kötü hiss etdim sanki aklım yerinde değildi. Cama elimi vurdum düştüm ve bayıldım. Sonra havada kendime geldim. Hiç böyle olmamışdım. Acaba sebep ne. Hep otobüse binerim
Dilek-K0 2022ayti tansiyonun mu düştü acaba bide daha yeni hamileliğin canım ondan olabilir geçmiş olsun dikkat et❤️
Sedoa_ 2022ayti tansiyonun düşüyordur benim de öyle oldu bi kaç kez bayıldıysan ama bi hastanyeye uğra. Doktora anlattığımda baygınlık olmadıysa sorun yok baygınlık olursa tedbir amaçlı kontrole uğra demişti
EmelBG_ 2022ayti Anlık tansiyon sorunsalı benimde olmuştu öyle 11 haftalıktım ölüyorum sandım bian nefessiz kalmıştım kalbim felan ay .
segah06 2022ayti ilk zamanlar ben de öyleydim doktorum yanımda tuz ve mandalina tarzı meyve taşımamı tavsiye etmişti. Çok aç kalmak falan da yapıyor. Muhtemelen düşük tansiyona sahipsindir canım
Tugbakose-24 Tansıyonun düşüyorsa yanndana ayran taşı. Bn ayransız dısarı cıkamıyrm bnde baygınlk gecırıyrm