Hatunnn nırmal doğumda spinal yok canım.Doktor normal dogum olacak sekılde acılmana bakar en az 4,5 cm ıse ıgneyı yapar sen yıne bebegını vajınadan dogurursun sadece o kesıde dıkıslerı hıssetmessın.Yanı ağrısız diğer adıyla prenses dogum.Ama spinal direk sezeryan beline iğne yapılır yarı sezeryanlı olursun göbegın altı kesılır ve bebegın aynı genel aneztezı olan gebeler gıbı gobekten gelır sezeryan olursun.Doktorlar neren sezeryanı önerıyor cunku 15 dakıkad abebegı alıyorlar.Kes cıkar hemend euyusuyor anne.Ama epiduralde anne agrı duymadıgı ıcın doktor ıkın dıyor agrın tok ama ıkınıyorsun mecbur.Hangisi daha sağlıklı dersen eger hastanenın anestezı uzmanı ıyıse versıgı ışac doUnu en ıyıs ekılde ayarlayacaksa epidural daha ıyı netıcede normal dogum.Bır yeede okumustum bunu bır bayan kadın dogum doktoru 2 bebegınıde spinal yanı gobel altı sezeryanıyoa dogurmus.Hastansı sordugunda eğer “Doğuö yapacağın hastanenin anestezi uzmanı işinde cok iyi değilse spinal daha iyi.Epiduralde aneztezi daha önemli demiş.Bildiklerimi anlattım kuzum.🌸