momymia ilk kızım 18nisan da doğdu ikinci kızım da Nisan sonu gorunuyo umarım oda 18nisanda gelir sağlıklı bı sekilde ☺️hiç bişi almayacam bez haricinden herşey fazlasıyla var zaten ama tavsiyem takımlar zibinlar bol olsun çok deyisiyo çok sizdiriyo yani bizde öyleydi sürekli deyisiyordum …