36+4 den gunaydinlar arkadaşlar. Bebeğimin hareketlerini çok çok az hissediyorum genelde Bi yerde kendini sadece topladığını hissediyorum özellike aşağı doğru çok baskı yapıyor kirleniyorum resmen. Fikirlerinizi alabilir miyim şimdiden teşekkürler ❤🌹🙏🙏