reyhan12 kizlar bugun tam 38 olduk planli sezeryan yapicam cuma gunu, 1 saat once tuvalete kalktim ve sonrasinda kasik ve bel agrim oldu 13 dk surdu yuruyunce cok iyi hissediyodum kendimi hafifliyodu suan sadece belim agriyor dogum sancisi boyle biseymii ?
gullsu_ reyhan12 Doğum sancısı tutumu bırakmaz evet kasılmalar bunlar vücut kendini doğuma hazırlıyor o yüzden doğum sancısı tutu mu bırakmıyormuş düzenli aralıkta olmalı sancınız önce 10 dk bir belirli bir süreden sonra 5 dk bir sonra da 3 dk bir olcak şekilde kasılmalarınız olmalı yavaş yavaş azalır ve ¾ saatten fazla sürüyorsa bide işte o doğum sancısı yeriniz de duramazsınız ara da yalancı sancılarınız olacaktır