Hatice_aslankan
39+5 deyim uyuyunca dinlenmiş olarak uyanma devri bende çok önce kapanmıştı zaten 😏 resmen dayak yemiş gibi yorgun ve bitkin kalkıyorum sürekli bir bel ağrısı var ☹️ hatta sürekli sola yatmaktan sol bacağımın ağrısına uyanıyorum. ama bunlar son günlerin normalleri, inşallah doğum sonrası rahatlayacağız birazcık sabır 🙏🏻🫠