Arkadaşlar WC uyandığımda pecetede nokta kadar kan vardı sonra tekrar tekrar gittim bisey yok sarımsı akıntım var mantardan dolayı 2 haftadir cekiyorum zaten geçmedi cumartesiden beri doktorum gynomax vermişti onu kullanıyorum acaba ondan kaynaklı olabilir mi doktoruma yazdım ama geri dönüş yapmadı daha uyanınca yazar birazdan bu arada 27+2 haftalığım