İyi geceler hanımlar. Saat bu saat oldu hala uyuyamıyorum. O kadar çok başım ağrıyor ki kulaklarımda sesler bitmiyor. Gözlerime ara ara beyaz perde iniyor. Ateşim vardı ılık duşa girdim çıktım düşmüş gibiydi ama uzandım yine üşüyorum ortunuyorum üzerimi actigimda titriyorum ateşimin yeniden çıktığını fark ediyorum. Eşim hastaneye götürecekti ama geçen gittigimde hiç birşey yapmadılar hastane kalabalık yine yapmazlar deyip parol verdiler ağrım için ama hiç iyi hissetmiyorum kendimi gitsem iğne yada serum falan yaparlar mı yada ilaç verirler mi yaşayan var mı bu arada 33+2 haftalık hamileyim