Sellmaseellma beşik değilse fazla seçenek kalmıyor. Çocuk odaları da tek kişilik oluyor
Hem bebeğin dönmesi kötü değil ki, benim kızım 18 aylık beşikte yatıyor odasında. 2 yasa kadar kullanılıyor beşiği ama hep dönerken çarpıyor ses geliyor. Güzel korumaliklarla alanı daraltirsiniz biraz, Montessoriler güzel düşme vs durumu olmuyor
Bende ya ona gecicem ya da Ikea yatak alicam