Haticenuuur 20li haftalarımda başladı 38deyim hala ağrıyor hatta yattığımda tam kaburgalarımın ortası sızımsızım sızlar, otururken bile rahat oturamıyorum maalesef ve doktoruma sorduğumda normal dedi hatta bazı hamilelerde bebeğin sıkıştırmasına bağlı kemik sesi duyanlar bile olur dedi🙄🙄