Kızlar 29+6yız ve bir haftadır sürekli mide bulantısı sorunu yaşıyorum. Sanki ilk aylara tekrar döndüm. Kusmuyorum ama poşet elimde geziyorum , yesem bir dert yemesem bir dert oldu. Şuan da yatarken aniden bir bulantı geldi mesela ne yapacağım bilmiyorum normal de olur mu yani bu normal mi bilgi verir misiniz?