AysunZeynullazadeh__ S12e28h46 Geç döllenmeyse normaldir diye düşünüyorum.Her kesde farklı oluyo.Erken döllenmede bile bu haftalarda bebek gözükmüyo.Korkmayın,canınızı sıkmayın 7 haftaya kadar bekleyin derim,yada başka doktorlara da bir görünün.
aysimaaturkann S12e28h46 daha o kadar erken söylemesi çok tuhaf çok fazla doktora gitmeyin 7 haftalık olun sonra kontrole gidin bazen geç döllenme olıyr ya da bebeğin gelişimi ile alakalı geç görünüyor ilk gebeliğimde 6 haftalıkken gittim kese vardı bebek yoktu 8 haftalık gittim bebeği kalp atışını herşeyi o zaman gördüm
S12e28h46 Bir den hafta doktora gittim hepsi addet tarihimi alıyor ama en son gittiğim doktor geç döllenme 2 hafta dedi geçen hafta 5+4 sadece 13 mm kese var bebek yoktu bu hafta çarşamba 6+4 olucam korkmalımıyım
S12e28h46 Nurr_22_22 geç döllenme dedi doktor en son gittiğim 2 hafta ama korkuyorum kürtaj diyen doktorda oldu.
Withaysa S12e28h46 kesinlikle korkmayın doktorların kullandığı cihaza göre bile değişiyor. Geç döllenme olmuş olabilir bir kaç gün sonra başka doktora görünün bu süre zarfında bol bol dinlenin
Nurr_22_22 S12e28h46 ben ilk hamileligimi öğrendiğimde de özele gittim o doktorda 6 haftalık demişti sonra şimdiki doktoruma başladım başka özel hastanede o da 8 haftalık demişti ve o şekilde devam ettim haftası gelişimi orantılı hatta 1 hafta önden gidiyor gelişim umutsuzluğa kapılmayın güvenilir başka doktor bulun
S12e28h46 @Withaysa korkuyorum normalde 8+4 olmam lazım ama ben 5+4 çıktım özel doktorlarda 6+4 dediler hep devlete gittim 5+4 dedi 2 hafta geç döşenme dedi 2 gün sonra gidicem 6+4 olucak ozaman görürmüyüm? Veya görmelimiyim?
S12e28h46 @Nurr_22_22 çok bilindik özel doktorlara gittim hepsi ayrı ayrı dedi devlet doktor sadece korkma 5+4 dedi bu hafta gittiğimde normalde duymam lazım mı peki?
Nurr_22_22 S12e28h46 duyman lazım çünkü ilk oluşumda kese boş olur 1 2 hafta son gel net sonuç çıkar der o zaman da 7 8 haftaya denk gelir eğer gebelik varsa susam tanesi şeklinde görünür içinizi ferah tutun bence sorun çıkmayacak
S12e28h46 @AysunZeynullazadeh__ Şuan 6+2 deyim doktor 14 Aralık gel dedi ayın 25 de vajinal muayene ile ilk keseyi gördü ayın 7 disinde karnımdan gördü ama bebek görmedi yolk görmedi Altan muayene ettiğinde 1 hafta sonra gel dedi 2 gün sonra gidicem ama 2 hafta geç döllenme olabilir en son gittiğim doktor 25 den geçen haftaya kadar hesaplarsak 12 gün olmuş oluyor ve ozaman kesem 13 mm di.
AysunZeynullazadeh__ S12e28h46 Hiç merak etmeyin görürsünüz Allahın iznile inşAllah.Sizi anlıyorum korkunuz,endişeniz gayet normal.Güzel haberlerinizi bekliyoruz🌸
S12e28h46 @aysimaaturkann çok ama çok teşekkür ederim içimi rahatlatınız korkutum sadece Allah razı olsun 🙏
S12e28h46 @“Efe-02” peki bu hafta 6+4 oluyor görmem lazım mı sen nezaman bebek ve kalp atışını gördün ?