Aselervam_41 Mihsu yani doktordan mi memnun kalmamis yoksa hastaneden mi benim dogumumu cihangir bey yapacak
Gokselsnem Aselervam_41 benim görümcem yaptı o doktorda dördüncüyü hemde 20 gün oldu doğum yapalı çok memnun
Aselervam_41 Gokselsnem ilk dogumumu bende cihangir beyde yaptım cok memnundim ikiciyide onda yapacam ama merkez hastanesinde değil prime hastanesinde
Tuba19 Bende Cihangir hocaya takipliyim merkez prime da yapıcam doğumu Allah izin verirse inşallah,doğum yapan arkadaşım var orda Aslıhan Hanım yapmış doğumunu sezaryen olmuş memnun kalmış hem doktordan hem hastaneden
Aselervam_41 Tuba19 cihangir bey cok iyi doktor ama merkez hastanesinin devlet hastanesinden farkı yok ilk dogumumu orda yaptım odalar berbatti o yuzden rabbim kismet ederse cihangir bey prime hastanesinde yaptiracak dogumumu
Tuba19 Evet cihangir hoca yapacak doğumu ,maalesef dediğiniz gibi hastane eski olduğu için devlet hastanesinden bir farkı yok