Arkadaşlar iki ay önce düştüm ayagim kırıldı sandım bileğim şişti morardı film çektiler lifler zedelenmis dediler alçıya aldılar sonra 15 gün geçince çıkar dedi doktor cikardim ama baldirim da ağrı hissettim geçer diye bekledim gecmeyinxe doktora baldirim yukarı taraf ağrıyor dedim oranın filmini çekti ve baldır kemiğinde kırık görüldü ben bunu yeni ogrendim kaynar dedi ama çok tedirginim iki ayda kaynamayan kemik bundan sonra kaynarmi birde ayaktayım hareket ediyorum nasıl olucak bilmiyorum çok tedirginim yaşayan var mi