Sancısı zaten doğumda zorLuk bişi yok ıkınma biraz can yakıyo dişLerim günlerce sızladı ne kdr sıktıysam bide dikişi otururken aLtına iğne batar gibi birden inleyerek kaLkıyosun bi süre de yan yan oturuyosun bebek emzirirken oturuken zor oluyo ama en büyüğü günLer öncesinden sinyal wererk geLen sancısı