İyi geceler anneler. 37 haftalığız. Boğaz enfeksiyonum vardı doktorumun bilgisinde antibiyotık kullandım 2 günde geçti çok şükür ama bir öksürük kaldı ki sormayın. Bol sıvı çorba sıcak ılık çaylar sular tüketiyorum ama bana mısın demiyor birde prospan şurup kullanıyordum cuma günü doğumum var bu öksürüğü kesmek için napmam lazım