3babymom quneermoom idrar yolu kaşıntı yanma enfeksiyon gibi sikayetler nedeniyle kullanmıştım hem hamileyken hem de emzirirken iyi bı ilaç ağrı yanma kaşıntıyı geciriyor
Beyzafd quneermoom bende senin gibi korktum içinde 2 tane var verdi 1 tane yaptım baya akintim oldu söktü sanki 2. Korktum yapmadim ama doktorum yap demisti ben yine de 2. Yapsam en olcak mantığıyla yapmadim😆 tekrar tahlil verdim sonra antibiyotik başladı 2 haftadır onu kullanıyorum düşmüş enfeksiyon dedi ama bakalım 2 ayım kaldı hep kontrollü gidicem
quneermoom 3babymom çok teşekkür ediyorum ister istemez bebek için endişe ediyorsun sorayım dedim 🙏🏻☺️
gozde71 Ben de kullandım pembemsi bir akıntı oldu ılkınde yapmak ıstemedım esım doktor verdıyse vardır bır bıldıgı dedı ondan cesaret aldım yaptım bır ay kadar rahatladım sonra yıne enfeksiyon cıktı ama suan rahatım