Öncelikle inşallah sağlıkla evladınızı kucağınıza alırsınız 🙏
Ben 29+5 haftalık ikizlere hamileyim. Doktorum Murat Afsın Turhan. Doğumu da orada planlıyorum, tüm testlerimi vs orada yaptırdım. Hiç bir sorun yaşamadım çok şükür, aksine fazlasıyla memnunum doktorumdan. Umarım sende yaşamazsın ☺️