Anneadayiii Yeni fark ettim damla damla kan gelmiş açık pembe ama sancım yok birşey yok yoğun bir kanama da yok bu dönemde olur mu yaşayan var mı yardımcı olursanız eğer hemen uzandım ayağımın altına yastık koydum ama biraz korktum açıkçası 😣
Greler2505 Anneadayiii uzan ve doktora gidene kadar hiç bir iş yapma doktoruna yazabiliyorsan haber ver ona gidene kadar belki progestana başlatır.
Askim38 Anneadayiii hic bekleme hastaneye git. En azindan gidene kadar yat yorma sakin kendini. Bende 8 haftalikken lekelenme oldu kirmizi acik renk doktora gittigimde düşük tehlikem oldugunu soyledi 5 hafta iğne vuruldum cok sukur simdi gecti
Esme1989 Mutlaka git doktora bir damlada olsa gitmelisin ben 7.haftamda bu sebepten düşük yaptım ihmal etme lütfen
Anneadayiii Sıkıntı şu evde yalnızım şuan kontrole gittiğimde demiştim ve vermişti o ilacı ama alamadım şuan çıkıp alma ihtimalimde yok dua edin eşim gelsin hemen gideceğim hastaneye
Greler2505 Anneadayiii korkma Rabbim kucagına almayı nasip etsin insallah. Ufak birseydir belki eşin gelene kadar istirahat et en kötüsü doktora bu aksam gidemezsen bile nöbetçi eczaneden ilacı alın ve bu ilacı fitil olarak kullanmak daha faydalıymıs.
Anneadayiii Çok teşekkür ederim hepinize bebiş büyüdüğü için bu haftalarda plasenta devreye girince az az kanamam olabilirmiş sancı yok bebişimiz gayet iyi iş yapmıcaz dinlencez doktorumuz söyledi biraz anne korkutmuş sadece 🙈🤰 çok şükür herşey yolunda 🙏🏻