Kizlar ayın 7 de kan verdim acilden sonuç NEGATİF çıktı.
Ayın 10 da regl günüm du ama regl olmadım .
Belimde kalçalarım da acayip sancı var kizlar girip girip çıkıyor sancılar ,
Gecikmede 3. Günüm normalde reglm gecikmezdi hamileyim dir inşaallah 🤲
Başına gelen varmı böyle bir şey ?
Böyle bele kalçaya sancı girip çıkması normal mi acaba ilk hamileligim de böyle değildi hic☺️☺️