İkili tarama yaptırdım bir sorun çıkmadı ve en son ki muayenem de doktor normale göre biraz daha detaylı inceledi bacaklarını, kollarını, ellerini v.s çok şükür bir problem görmedi ancak detaylı ultrason için özel muayenehaneye yönlendirdi diğer ay kontrol için. Araştırdım yönlendirdiği doktor detaylı için 1200₺ ücret alıyormuş. Bir sıkıntı gözükmedi ve problemde yaşamıyorum hamileliğimde. O kadar para verip gitmeli miyim çok kararsız kaldım. Sizlere de sormak istedim sizce ne yapmalıyım?